poniedziałek, 6 stycznia 2014

Jak najlepiej wyposażyć kuchnię? Spójrz na interesujące zdjęcia wystroju wnętrz!

Parę miesięcy temu zaplanowaliśmy remont kuchni i wcieliliśmy nasz plan w życie – zamówiliśmy lepszą lodówkę , a także profesjonalny ekspres do kawy, ale z resztą rzeczy mieliśmy niemały kłopot – nie wiedzieliśmy, jakie meble wybrać. Widziałam ciekawe meble w czasopismach, ale nadal nie miałam pojęcia jakie meble wybrać. Aż w końcu odezwała się dawna przyjaciółka, która podała mi stronę ze zdjęciami http://www.dmjmeble.pl/inspiracje.php. Z tej witryny ściągnęłam fajne pomysły, chociażby kolor wnętrza, model lodówki i rozmieszczenie mebli. Muszę powiedzieć, że zdjęcia mi bardzo pomogły. Nowe meble sprawiły, że teraz wszystkie przyrządy są na swoim miejscu i z łatwością gotuje się. Zmiana wystroju to był strzał w dziesiątkę!
Oryginały fotografii na- Meble DMJ

1 komentarz:

  1. Świetne zdjęcia!

    Bardzo ciekawy i przydatny wpis. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, jeśli dodam Cię do mojej listy najlepszych blogów o projektowaniu - blogioprojektowaniu.blogspot.com. Łatwiej będzie Twój blog znaleźć. Pozdrawiam, Ewa.

    OdpowiedzUsuń